Itaalias, Misano ringrajal sõideti nädalavahetusel teine Itaalia TCR klassi autoringraja meistrivõistluste etapp. Ruben Volt ja Mattias Vahtel said esimeses sõidus kaksikvõidu U25 arvestuses.
Misanos oli kasutusel tavapärasest erinev formaat, kui TCR Italy kvalifikatsioon sõideti reede õhtul. Kvalifikatsioonis oli ALM Honda Racing sõitjatest kiireim neljanda aja sõitnud Ruben Volt. Mattias Vahtel näitas 12. aega ja Antti Rammo tulemus oli 19. Kõik sõitjad sõidavad. Honda Civic Type-R FK7 TCR autodega
Laupäeval sõidetud esimeses sõidus finišeerisid Volt ja Vahtel vastavalt kohtadel 7 ja 9. U25 ehk alla 25-aastaste sõitjate arvestuses kuulus neile kaksikvõit. Antti Rammo lõpptulemus oli esimeses sõidus 26. Pühapäeval sõidetud teine sõit on midagi, mida ALM Honda Racing meeskond sooviks kiirelt unustada, kui ükski sõitja ei saanud tulemust kirja vaatamata heale sõidu algusele. Nii lahkuti Misanost segaste tunnetega, kiirust jagus kõigil sõitjatel aga selle heaks tulemuseks vormistamine oli keeruline.
Ruben Volt: „Kvalifikatsioonis päris ideaalset ringi kokku ei pannud. Kolm kümnendikku oli veel varu, vaatasime pärast data pealt järgi. Kolmas koht oleks olnud reaalne aga see oleks olnud ka maksimum. Sain oma parima ringi siis, kui päike oli ära läinud ja rajaolud enam ideaalsed polnud.
Esimese sõidu start ei olnud hea, olime seadistanud mootori pöörded stardis madalaks ja kuna rada pidas väga hästi, siis ei saanud ma kohe nii liikuma nagu vaja ja kaotasin kohti. Sõit ise oli raske, ei saanud alguses rütmi sisse ja vaatasin peeglisse, Mattias oli seal kohe olemas. Pingutasin ja sõidu lõpuosas sain juba hea tunde ja korralikud ringid.
Teise sõidu start oli väga hea, võitsin kohti, teises sõidus jäin karpi kinni, see natuke pärssis seda, mida sain edasi teha. Kahjuks sain ühe konkurendiga kokku, olin sisekurvis ja ta keeras mulle olles väliskurvis tuimalt peale. Roolivarras oli kõver ja sõitsin sellega edasi, siis aga läks pooltelg ja sinna mu sõit jäi. Kiirus oli hea aga kahju, et ei saanud seda realiseerida.“
Mattias Vahtel: „Kvalifikatsioonis lootsime isegi paremat. Esimene trenn oli hommikul, teine keskpäeval. Kvalifikatsioon oli õhtul ja oli raske aru saada, mis seadistusega minna. Üritasime siis midagi vahepealset kokku panna, mis töötaks. See toimis aga ise ei suutnud panna õiget ringi kokku.
Esimese sõidu start oli väga hea, tõusin kaks kohta. Viimasel ringil kuidagi ise andsin ära, üks konkurent läks mööda. Hea sõit aga viimane ring jäi kripeldama.
Teine sõit ei olnud tagasi tore. Hakkasin mööda minema, mõtlesin, et lähen tagasipöördes vahele. Eessõitja pidurdas varem kui oskasin oodata. Ei jõudnud ta tagant mööda ja sõitsin tagant sisse. Kahjuks sellega sõit lõppes, sest kapoti kinnitus sai viga ja ei saanud kapotti kinni. Ei olnud see lõpp nädalavahetusele, mida oleks tahtnud.“
Antti Rammo: „Kvalifikatsioonis olid eeldus teha hea aeg, trennides olid sektorid head. Rada aga jahtus peale päikese kadumist ja sõitja viga, rattad läksid eriti ühes sektoris blokki.
Esimene sõit oli ülesmäge minek, olin rajal vana rehviga. Õnnestus stardis 21 koha pealt tõusta 14-15 koha peale. Tegin ise vea, läksin liiga optimistlikult mööda sõitma ja toetasin oma esiratta vastu tema masinat. Vedrustus sai pihta ja autot polnud võimalik roolida.
Teises sõidus oli kõik nagu okei aga siis läks üks konkurent rajalt välja ja suutsin esimesel korral tast mööda minna. Aga selle asemel, et rajalt üle minna, pidurdas ta ennast seisma täpselt keset trajektoori. Olin juba arvestanud, et saan tast mööda aga see oli ootamatu. Auto sai ikka pahasti pihta, lisaks sõideti mulle tagant sisse. Püüdsin selle autoga lõpuni tulla aga lõpuks oli see juba liiga ohtlik ja tulin boksi ära. Hooaja algus on olnud ikka väga keeruline aga tuleb edasi liikuda ja see mis oli, unustada.“
Peale kahte sõidetud etappi on Mattias Vahtel 11. kohal, Ruben Volt on 14 ja Antti Rammo 20. kohal.
Hooaja kolmas etapp sõidetakse 9.-11. juunil Vallelunga rajal, kus samal nädalavahetusel sõidetakse ka TCR World Tour etapp.